پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۷۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه رایگان بودن آب بهای دو شهر خرمشهر و آبادان تا ۱۵ تیر ماه بر اساس مصوبه استانداری خوزستان بوده گفت: مشکل شوری آب این دو شهر تا ۱۵ تیر برطرف می‌شود.

شعارسال:مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه رایگان بودن آب بهای دو شهر خرمشهر و آبادان تا ۱۵ تیر ماه بر اساس مصوبه استانداری خوزستان بوده گفت: مشکل شوری آب این دو شهر تا ۱۵ تیر برطرف می‌شود.

فرهام کرکانی ، در مورد شوری بیش از حد آب شهرهای آبادان و خرمشهر و رایگان شدن آب بهای این دو شهر تا 15 تیرماه جاری گفت: استانداری خوزستان پس از کاهش کیفیت آب شرب دو شهر آبادان و خرمشهر و شوری آب شرب این دو شهر مصوب کرد، تا آب بها تا 15 تیرماه جاری رایگان شود.

وی افزود: وجود یک پس‌زدگی باعث شده تا دبی رودخانه بالادست کم شده و آب از دریا به سمت رودخانه‌ها آمده و آب را شور کند و کیفیت را کاهش دهد، پس از این اتفاق مقرر شد تا یک مقداری از آب مورد نیاز از رودخانه "بهمن شیر" برداشت و مشکل برطرف شود.

کرکانی خاطر نشان کرد: این مشکل شوری آب در حال برطرف شدن است و مقدار آبی که از خط غدیر به سمت این دو شهر یاد شده می آید بیشتر شده است و یک خط انتقال اصلی هم به نام شماره 2 غدیر تا 15 تیر وارد بهره‌برداری می‌شود تا به طور کلی مشکل شوری آب این دو شهر برطرف شود.

هفته گذشته عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفته بود که به دلیل شوری بیش از حد آب، آب‌بهای شهروندان خرمشهری و آبادانی از یکم خرداد تا 15 تیر رایگان است.

سامری عنوان کرده بود که ما به دنبال این هستیم که کیفیت آب دو شهر آبادان و خرمشهر را افزایش دهیم که با اجرایی شدن طرح آبرسانی غدیر و رسیدن آن به سد کرخه کیفیت آب این دو شهر افزایش می‌یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار2تیر97، کدخبر: 13970402000599، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
امیدوارم مردم خوزستان مجبور نباشن تابستون به اون گرمی رو با اب گندیده وگل سپری کنن
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اینکه این خط لوله از جای دیگر کشیده شود باید بر طبق امار های زیست محیطی تشخیص داده می شد و زود تر اقدام می گردید
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین