پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
مسئول انستیتو کانسر البرز گفت: واقعیت این است که داروهای ایرانی به نسبت داروهای مشابه خارجی عوارض بیشتری دارد و بیماران را راضی نمی‌کند.

شعار سال: مسئول انستیتو کانسر البرز گفت: واقعیت این است که داروهای ایرانی به نسبت داروهای مشابه خارجی عوارض بیشتری دارد و بیماران را راضی نمی‌کند.

دکتر اسدالله سلیمی در واکنش به مباحثی که از کمبود داروی بیماران سرطانی در استان مطرح می‌شود، ادامه داد: کمبودی در داروها وجود ندارد و فقط پس از تولید برخی داروهای سرطان در داخل، از واردات برندهای خارجی جلوگیری شده است، بنابراین آن برندها دیگر در داروخانه‌ها وجود ندارد و داروهای ایرانی جایگزین آن شده است.

وی درباره اینکه آیا داروهای ایرانی جایگزین خوبی برای برندهای خارجی بوده است یا خیر گفت: واقعیت این است که داروهای ایرانی به نسبت داروهای مشابه خارجی عوارض بیشتری دارد و بیماران را راضی نمی‌کند.

سلیمی ادامه داد: اگرچه تولید دارو در داخل کار بزرگی است اما برای کاهش عوارض جانبی و جلب رضایت بیماران باید فرمولاسیون آنها بهتر شود، در غیر این صورت بیماران تمایل به استفاده از داروهای خارجی دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قطره ، تاریخ انتشار 3 تیر 97، کدمطلب: 43146733، www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
وقتی که این داروها عوارض بیشتری دارن چرا جلوی واردات داروی خارجی رو گرفتید خب شاید مردم نخوان به دست داروهای بی کیفیت جونشونو از دست بدن با جون مردم بازی نکنید
س.د76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
دارو های داخلی برای بیماری های معمولی جواب نمیده چه برسه سرطان م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین