پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۸۰۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در برخی از شهرستان‌های تهران نرخ بیکاری زیر هفت درصد است.

شعارسال: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در برخی از شهرستان‌های تهران نرخ بیکاری زیر هفت درصد است. نعمت‌الله ترکی در ادامه گفت: در بازار ارز و پول بالای هزارو 200 قلم کالا شامل ارز چهارهزارو 200‌تومانی شدند و هیچ مشکلی ندارند و بیش از 9 میلیارد دلار ثبت سفارش شد. او افزود: در بودجه استان تهران، اعتبار سال 97 و 96 سقف و رقم دوهزارو 800 میلیارد‌تومانی است که اگر با تخصیص 50‌درصدی در نظر بگیریم، در سال 96 عدد هزارو 500 میلیارد تومان بوده است؛ در‌حالی‌که پنج هزار میلیارد تومان هم بودجه از سوی کشور به استان تهران تزریق شده است و این برای امسال هم تکرار می‌شود و در اشتغال و اقتصاد تهران تأثیرگذار است و ما نباید نگران باشیم.

او همچنين در اين نشست خبري گفت: در بخش حمل‌ونقل ریلی مطالعات قطار حومه‌ای تهران- پردیس – دماوند انجام شده که 20 درصد سهم دولت و الباقی بخش خصوصی است. در قطار حومه‌ای تهران- پاکدشت هم ردیف اعتباری باز شده و به‌زودی اجرائی می‌شود. 200 میلیارد تومان سال 91 برای متروی تهران به فرودگاه امام خمینی، به شهرداری تزریق کردیم. قطار حومه‌ای تهران- پرند را هم در دست مطالعه داریم و برای قطار حومه‌ای تهران- بهارستان و شهر قدس هم مطالعات تمام شده و منابع هم پیش‌بینی شده است.

ترکی در ادامه نشست اعلام کرد: 167 مجوز آژانس گردشگری در استان تهران داریم که بیش از 10 هزار نفر اشتغال‌زایی داشتیم. سال قبل در بخش اشتغال موفق بودیم و امسال به 132 هزار فرصت شغلی در استان تهران خواهیم رسید. او با اشاره به پرداخت تسهيلات به مشاغل خانگي گفت: در موضوع اشتغال رسته تعیین کردیم. در حوزه مشاغل خانگی 50 میلیارد تومان تسهیلات برای استان تهران در نظر گرفتیم. دستگاه‌های اجرائی و بانک‌ها وارد‌ شده و ارائه شد؛ اما در اشتغال عمومی از بانک‌ها گله‌مند بودیم که فقط 300 میلیارد تسهیلات پرداخت شد؛ در‌حالی‌که باید بالای دو هزار میلیارد پرداخت می‌شد. حالا قول داده‌اند که جبران کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار: 7تیر1397 ، کدخبر: 190284: www.sharghdaily.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این نرخ رو دولت تونسته خیلی خوب کنترل کنه ؛ امیدواریم به همین صورت ادامه پیدا کنه
ا.ح75
ناشناس
United States
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا ای کاش اونقدری که به تهران رسیدگی میشه به شهرستان های دیگه هم رسیدگی بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
این خودش نشون میده که از لحاظ زیرساختی خوب داره کار میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین