پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۸۸۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه کتب درسی ۱۱ پایه تحصیلی چاپ شد، گفت: کتاب‌های درسی پایه دوازدهم تا پایان مردادماه آماده خواهد شد.
شعارسال: حیدر تورانی سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به تلاش‌های علمی که در این سازمان انجام می‌شود، اظهار کرد: از مدارس انتظار می‌رود بسته‌های آموزشی که ارسال می‌شود را با دقت اجرای کامل کنند و نظارت بر آن داشته باشند و به‌جای اینکه به سمت کتاب‌های غیردرسی و مؤسسات بروند، بسته‌های آموزشی سازمان جایگزین شوند.

وی در مورد چاپ کتاب‌ها برای سال تحصیلی جدید گفت: تمام کتاب‌های درسی در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و پایه دهم و یازدهم چاپ‌شده است.

تورانی با بیان اینکه کتاب‌های درسی پایه دوازدهم تا پایان مردادماه آماده خواهد شد، افزود: در مهرماه سال تحصیلی آینده تمام کتب درسی در دسترس دانش آموزان است.

وی تضمین کیفیت را از اهداف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی دانست و اضافه کرد: نظارت بر اجرای کامل ساعات مصوب درسی بسیار مهم است و هر کتاب درسی باید در همان میزان ساعت مصوب برنامه درسی آموزش داده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397 ، کدخبر: 13970413000175 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
کتاب درسی و چاپ جدید انها، خوراک موسسات کنکور است. چه سودی می برند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم این کتاب ها از صحت علمی ویژه ای برخوردار باشد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ن.ف83
از این کتاب های به درد نخور هیچ چیزی برای زندگی واقعی یاد نگرفتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین