پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
با دستور فرماندار شهرستان کرج مبنی بر جستجوی جسد کودک غرق شده در رودخانه کرج، پس از جستجو و تفحص چند هفته ای، سرانجام صبح امروز جسد ستایش خلجی 8 ساله در روستای پورکان، از توابع بخش آسارا، کشف شد.

شعارسال: به دنبال دستور سیروس شفقی، فرماندار ویژه شهرستان کرج، با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت بحران و حراست فرمانداری شهرستان کرج، نیروهای امدادی هلال احمر و تیمی از غواصان بومی بخش آسارا، صبح روز پنجشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه، پس از 26 روز تفحص و جستجو، جسد ستایش خلجی، دختر بچه 8 ساله که در رودخانه کرج محور چالوس، غرق شده بود، در روستای پورکان واقع در بخش آسارا شهرستان کرج در استان البرز، پیدا و تحویل مراجع قضایی گردید.

علیرغم حضور تیم های عملیاتی داوطلب از دیگر استانها و با وجود هماهنگی‌های انجام شده توسط فرمانداری کرج با مدیریت سد کرج برای کاهش خروجی حجم آب از ۱۹ مترمکعب در ثانیه به ۱۰ مترمکعب در ثانیه برای ایجاد شرایط جستجوی بهتر، متاسفانه روند 26 روزه برای جستجوی دختر بچه تا صبح امروز ادامه داشت.

سیروس شفقی، فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن تسلیت به خانواده داغدار این حادثه ناگوار از اهتمام و تلاش های بی شائبه نیروهای بومی منطقه، تیم غواصان جستجوگر و نیروهای امداد و نجات هلال احمر، شهرداری کمالشهر و آسارا قدردانی بعمل آورد.

گفتنی است؛ روز یکشنبه، 27 خردادماه گذشته، بعد از غرق شدن ستایش 8 ساله، پدر 38 ساله این دختر نیز برای نجات جان فرزند و بعد از افتادن در رودخانه، گرفتار جریان تند آب شد.

جسد پدر ستایش در همان ساعات نخست روز حادثه، توسط تیم عملیات جمعیت هلال احمر استان، پیدا شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 21تیر1397، کدخبر: 643610: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین