پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی از ورود ۱۲۰ هزار نفر مسافر تابستانی در تیرماه ۹۷ خبر داد.
شعار سال: سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی از ورود ۱۲۰ هزار نفر مسافر تابستانی در تیرماه ۹۷ خبر داد.

هادی سعادت بابیان اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲۰ هزار مسافر تابستانی به استان سفرکرده‌اند اظهار کرد: از این تعداد ۷۳۰ نفر در هتل‌ها، ۳ هزار و ۱۳۱ نفر در مهمان پنیرها و ۱۱۵ هزار و ۶۸۴ نفر در اقامت‌های موقت مثل کمپ و کانکس و چادر مسافرتی اقامت دارند.

وی با اشاره به استقبال مسافران از مکان‌های تاریخی افزود: بازدید از مکان‌های تاریخی تقریباً ۵۹ هزار و ۴۷۰ بازدید بوده که از این تعداد ۲۷ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، ۳۱ هزار مورد بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۷ هزار نفر نیز از جاذبه‌های دست‌ساز انسانی بازدید داشته‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: بازدید از مکان‌های تاریخی در مقایسه با جاذبه‌های طبیعی به دلیل زلزله سال ۹۶ و آسیب‌هایی که این زلزله‌ به مکان‌های تاریخی چون آینه‌خانه عمارت مفخم وارد نموده کمتر بوده است.

سعادت طلب با اشاره به این‌که شدت گرما تأثیر بخصوصی در میزان مسافران تابستانی این استان نسبت به سال گذشته نداشته است افزود: اما قطع برق در روزهای اخیر باعث نارضایتی مسافران بوده است که چند مورد گزارش و اعلام شکایت در این خصوص واصل‌شده است.

وی میزان ماندگاری مسافران در استان را به‌طور میانگین ۲۴ ساعت دانست و اظهار داشت: میزان مسافرینی که استان ما را به‌عنوان محل اقامت دائم خود در نظر می‌گیرند بسیارکم است اما آمار دقیقی در این زمینه نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397، کدخبر: 13970428000044 ، www .khorasan-shomali.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا امار کمی نیست! مسئولین میتونن با کمی سرمایه گذاری در این زمینه تامین مالی استان رو تا حد خوبی پیشرفت بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین