پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و توریستی سطح استان با افزایش 118 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

شعارسال : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و توریستی سطح استان با افزایش 118 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

محمد سودانلویی در حاشیه بازدید از آیین نوروزگاه شهر بلقیس اسفراین با اشاره به برگزاری آیین نوروزگاه در سطح استان خراسان شمالی اظهار کرد: امسال آیین نوروز گاه‌ها را در سطح استان در کنار بناهای تاریخی برگزار کرده‌ایم که با استقبال خوب هم استان‌ها روبرو شده است.

وی گفت: یکی از بناهای تاریخی شاخص و فاخر استان ارگ بلقیس و شهر تاریخی بلقیس اسفراین می‌باشد که این آیین کهن در جوار این شهر تاریخی برگزار می‌گردد و امسال شاهد رشد 4 برابری بازدیدکنندگان از این شهر تاریخی بوده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: از تاریخ 27 اسفندماه 96 تا 4 فروردین 97 تعداد کل مسافرانی که وارد استان خراسان شمالی شده‌اند یک‌میلیون و 260 هزار و 669 نفر بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

سودانلویی از رشد 118 درصدی تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری سطح استان خبر داد و افزود: تعداد 255 هزار و 560 نفر در این مدت از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و توریستی سطح استان بازدید کردند که نسبت به سال گذشته 118 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این مدت تعداد 48860 نفر مسافر اقامتی در سطح استان با رشد 8 درصدی و تعداد 5660 نفر بازدید از موزه‌های سطح استان با رشد 5 درصدی داشته‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1397 ، کدخبر: 13970106000185 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
خدا رو شکر امسال بازدید از شهرهای مختلف کشور بیشتر شده شاید مسافرت های خارجی هم باشه ولی حتما مردم یک مسافرت داخلی رو هم توی برنامه هاشون قرار دادن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین