پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هیچ وقت شركت دخانیات متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نبوده است .

شعار سال: سید تقی نوربخش در خصوص سهم سازمان تامین اجتماعی از سهام شركت دخانیات اظهاركرد: تامین اجتماعی هیچ وقت، درصدی از سهام شركت دخانیات ایران را نداشته است.

وی تأكید كرد: هیچ وقت شركت دخانیات متعلق به تأمین اجتماعی و جزو اموال این سازمان نبوده است.

پیشتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی درسخنانی صریح و بی پرده، از عملكرد مجلس شورای اسلامی و برخی نهادها و سازمانها در زمینه مبارزه با دخانیات به شدت انتقاد كرد و گفت كه مهمترین مشكل در این زمینه، مخالفت نمایندگان مجلس با افزایش مالیات آن است.

سیدحسن هاشمی دیماه سال گذشته در دیدار با «ورا سیلوا» رئیس دبیرخانه كنوانسیون كنترل دخانیات سازمان بهداشت جهانی در وزارت بهداشت، عملكرد برخی سازمانهای درمانی و بازنشستگی را نیز در این زمینه مورد انتقاد شدید قرار داد و آنها را متهم ساخت كه نه تنها به مبارزه با دخانیات كمك نمی كنند بلكه به گسترش آن دامن نیز می زنند.

او بدون آنكه از سازمان خاصی نام ببرد،گفت: در یك اتفاق نادر در دنیا، در ایران مهمترین بیمه درمانی، مالك مهمترین شركت تولید دخانیات در كشور است.

وزیربهداشت خاطرنشان كرد: موضوع عجیب و نادری كه در كشور ما وجود دارد، این است كه مهمترین بیمه درمانی ایران كه باید از بروز بیماریها پیشگیری و به درمان بیماران كمك كند، خود مالك مهمترین شركت تولید دخانیات كشور است.

هاشمی گفت: اگرچه این موضوع بیشتر شبیه یك جوك و لطیفه است اما متاسفانه در كشور ما واقعیت دارد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395، کد مطلب: 82030830 (5270302):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین