پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
استاندار البرز گفت: مجوز ویلاسازی در استان ارائه نمی‌شود. حتی در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی‌دهیم.

شعارسال: محمدعلی نجفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که دریکی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، با اشاره به همکاری موجود میان دستگاه‌های استان، اظهار کرد: این مهم موجب ایجاد رونق اقتصادی در استان شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمار جلسات برگزارشده در استان مهم نیست بلکه نتیجه آن مهم است، گفت: خوشبختانه شاهد رونق صادرات از فرودگاه بین‌المللی پیام هستیم. افزایش تولید و صادرات موجب مقابله با واردات می‌شود، به این موضوع نگاه ویژه‌ای داریم.

استاندار البرز بابیان اینکه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از تولیدات استان البرز از فرودگاه پیام صادر می‌شود، افزود: با افزایش صادرات، برای بیش از یک هزار نفر در بخش صادرات فرودگاه پیام اشتغال‌زایی می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه ۳ درصد آب شرب کشور در حوزه صنعت مصرف می‌شود، گفت: بیش از ۲.۵ برابر کشورهای اروپایی در ایران برق و آب مصرف می‌شود، ضروری است که برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی انرژی بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: باید با افرادی که از چاه‌های غیرمجاز استفاده می‌کنند برخورد جدی شود، حفاری چاه‌های غیرمجاز تأثیر شدیدی بر منابع آبی استان دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مجوز ویلا سازی در استان البرز ارائه نمی‌شود، تأکید کرد: حتی در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی‌دهیم اما ارائه زمین ۸۰۰ متری به واحدی صنعتی که به آن احتیاج دارد، در دستور کار قرار می‌گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25مرداد1397 ، کدخبر: 4376363: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین