پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۰۶۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
علی الهیار ترکمن، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از ابلاغ اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان برای توزیع شیر در مدارس خبر داد.

شعار سال: علی الهیار ترکمن درباره برنامه‌ریزی برای توزیع شیر در مدارس کشور اظهار کرد: برای توزیع شیر در مدارس کشور اعتبار آن به آموزش و پرورش ابلاغ شده است، اما هنوز تخصیصی به ما نداده‌اند.

وی ادامه داد: اعتباری معادل 180 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است که منتظر ابلاغ آن از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: علی‌رغم اینکه تخصیصی به ما داده نشده است، اما کمیته توزیع شیر مدارس را تشکیل دادیم تا تقسیم کار بین دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط همچون وزارت بهداشت، سازمان استاندارد، اتحادیه انجمن‌های لبنی کشور و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام شود.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه برنامه‌های اولیه برای توزیع شیر را پیش بردیم بیان کرد: به محض تخصیص اعتبار روند اجرایی شدن در مدت کمتر از یک هفته محقق خواهد شد و می‌توانیم از همان روزهای ابتدای سال تحصیلی توزیع شیر را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: همه این برنامه‌ریزی‌ها منوط به تخصیص اعتبار است و تا این قضیه محقق نشود نمی‌توانیم کاری کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایران آنلاین، تاریخ 29 مرداد 97، کد مطلب: 401852:www.ion.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین