پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که استانداران و بخشداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند.

شعارسال: زهرا سعیدی نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر روز(یکشنبه، 4 شهریور) کمیسیون اجتماعی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس ایردات شورای نگهبان نسبت به طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بررسی و ایرادات این شورا رفع شد، ایرادات شورای نگهبان درباره به نحوه به‌کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح اختصاص داشت.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه استانداران و فرمانداران از شمول طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی شده‌اند، افزود: در این جلسه اصلا پیرامون این موضوع بحث نشد و استانداران، فرمانداران و بخشداران در شمول این طرح قرار دارند. سایر موارد چون مصوبه قبلی مجلس بدون تغییر باقی ماند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصر ایران، تاریخ انتشار: 4شهریور1397 ، کدخبر: 628676: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین