پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۳۸۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
اگرچه ممکن است موسسه‌ای مجوز داشته باشد اما برخی تبلیغات آزمون‌ها و کتب کمک آموزشی دوره ابتدایی را حتی برای پایه دوم ترویج می‌دهند که کاری خلاف اصول تربیتی و آموزشی ماست.

شعارسال: سید محمد بطحایی اشاره به نامه خود به رئیس سازمان صداوسیما در رابطه با تبلیغات موسسات آموزشی و در پاسخ به اینکه آیا صداوسیما تبلیغات را براساس مجوزهایی که وزارت آموزش و پرورش صادر کرده پخش می‌کند، گفت: سازمان صداوسیما براساس مجوزهای اخذ شده توسط شرکت‌های آموزشی تبلیغات را پخش می‌کند اما ما به دنبال شناسایی موسساتی هستیم که مجوز ندارند زیرا اطلاعی در این زمینه نداریم.

وی افزود: اگرچه ممکن است موسسه‌ای مجوز داشته باشد اما برخی تبلیغات آزمون‌ها و کتب کمک آموزشی دوره ابتدایی را حتی برای پایه دوم ترویج می‌دهند که کاری خلاف اصول تربیتی و آموزشی ماست.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم ایشان ابراز لطف کردند تا این مهم محقق شود و تبلیغات محدود و ساماندهی شود و تبلیغات در این زمینه با حساب و کتاب صورت گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397 ، کد خبر: 3970613106، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
همین الان داره تلویزیون چخش میکنه این تبلیغ هارو و خود کنکوری ها میگن بدون فلان موسسه نمیشد! شما کاسه داغ تر از اش شدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
خیلی از ابن موسسه ها بوجود اومده و الان دیگه کار از کار گذشتخ تا بخوان جلوشو بگیرن این همه فشار و استرس برا ایت مقطع تحصیلی وافعا بی مورده ولی با توجه به روند اموزش و پرورش تو برخی از زمینه ها واجبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
خیلی چیزا خلاف اصوله ولی انجام میشه درضمن وقتی آموزش درستی نباشه تو مدارس به این موسسات مراجعه میکنن

س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
واقعا اینکارها بیخود و غیرضروریه. باعث وابستکی بیش از حد بچه ها به این کمکها میشه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
اگه خلاف هست پس چرا علنا تو تلوزیون اعلام میشه وتبلیغ میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین