پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۵۴۷۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
طرح ارسالی از سازمان نهضت سوادآموزی به دبیرخانه جوایز بین المللی یونسکو ۲۰۱۸ به عنوان طرح برتر جایزه بین‌المللی سوادآموزی (جایزه کنفوسیوس) انتخاب شد.

شعارسال: بر اساس اعلام دبیرخانه جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو، طرح ترکیب سواد با مهارت‌های پایه رایانه در دوره انتقال، از سازمان نهضت سوادآموزی موفق شد از بین طرح های رسیده از ۵۷ کشور در فهرست برندگان جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو در سال ۲۰۱۸ (جایزه کنفوسیوس) قرار گیرد. موضوع این جوایز برای امسال (۲۰۱۸)، «سوادآموزی و توسعه مهارت‌ها»اعلام شده بود.

هیئت ارزیاب این برنامه، علت اصلی انتخاب طرح فوق را تمرکز طرح بر روی آموزش اصول رایانه برای زنان و بهبود شرایط سوادآموزی این قشر فعال جامعه در راستای توانمندی آنان در حوزه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات دانست.

جایزه مذکور در روز ۷ سپتامبر همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی سوادآموزی با حضور علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی و مصطفی حسن نژاد به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مقر اصلی یونسکو در پاریس اعطا شد.

یونسکو از سال ۱۹۶۷میلادی هر سال برنامه جوایز بین‌المللی سوادآموزی را برگزار می‌کند و از فعالیت‌های شاخص و برجسته‌ای که در زمینه سوادآموزی توسط افراد و سازمان‌های دولتی و غیردولتی کشورهای عضو انجام می‌شود، تقدیر می‌کند.

این جایزه‌ها شامل جوایز کنفوسیوس برای سوادآموزی (سه جایزه) با محوریت سوادآموزی بزرگسالان مناطق روستایی و جوانان بازمانده از تحصیل، به ویژه زنان و دختران، و جوایز سوادآموزی کینگ سجونگ (دو جایزه) با محوریت توسعه و استفاده از زبان مادری در یادگیری و آموزش هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 4397088 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ا.ف75
خداییش با این همه توانمندی که ایران در هر زمینه ای داره حیفه که این همه از تموم کشورهای جهان تحت فشار باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
چقدر باعث افتخاره!!! خیلی از استعداد ها نادیده گرفته میشن باید بتونن ازشون استفاده کنن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
س.ح75
به این میگن یه کار خوب
دمتون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین