پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: اگر تغییر مدیریت در شهرداری سبب توقف یا ناقص ماندن طرح‌ها شود، معلوم می‌شود، مدیر قبلی دستگاه را بدون برنامه منسجم اداره کرده است.

شعارسال: حسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی‌ درباره اظهاراتی که در خصوص بازنشستگی شهردار تهران و ناقص ماندن طرح‌ها در پی تغییر مدیریتی مطرح می‌شود، اظهار داشت: طرحی که با تغییر مدیریتی بخوابد، نشان می‌دهد، دستگاه مربوطه بدون برنامه است. اگر یک دستگاه برنامه منسجم و زیرساختی داشته باشد و تمام مسائل حاشیه‌ای آن پیش‌بینی شده باشد، حتی اگر مدیر هم نداشته باشد، کارها اتوماتیک‌وار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه تغییرات سبب کندشدن روند طرح‌ها می‌شود، نشان‌دهنده این است که یک دستگاه بی‌برنامه است و زیرساخت‌های توسعه را ندارد. اگر مدیری بابرنامه کار کند، کار پس از او هم ادامه می‌یابد. بنابراین نباید با تغییر شهردار طرح‌های شهرداری متوقف شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اینکه اگر قطار روی ریل باشد، راننده آن چندان مهم نیست، اظهار کرد: مهم ریل است؛ اگر ریل درست باشد، هرکسی می‌تواند قطار را در مسیر خود هدایت کند. ممکن است یک مدیر، قطار را با سرعت به هدف برساند و مدیری دیگر قطار را دیر به مقصد برساند، اما آنچه که مهم است، ریل‌گذاری درست و برنامه اساسی است. بنابراین اگر ساختار درست باشد، مدیر بعدی نمی‌تواند آن را بر هم بزند.

لطفی در خصوص اینکه برخی طرح‌ها در شهرداری تهران ناقص مانده‌اند، گفت: علت این است که همه کارها غیرکارشناسی‌شده است و افراد کاردان سر کار نیستند. اگر سیستم کارشناسی‌شده و علمی‌ باشد، هیچ‌گاه با مشکل مواجه نمی‌شویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امروز دنیا به صورت علمی‌ اداره می‌شود، اما ما با تفسیر و توجیه سیستم را اداره می‌کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار:21 مهر 1397، کدخبر: 14730، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
طرح ها در شهرداری باقی میمانند اینجوری نباید باشه که طرح رو فقط یک نفر اعلام کنه و صاحب اون برنامه باشه
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
سیستم ها ی ما خیلی داره بیبرنامه پیش میره
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین