پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
انتظار می‌رود دژپسند که در صورت انتخاب به‌عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی هماهنگی جامع و کاملی را بین بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و وزارت اقتصاد ایجاد کند.
شعار سال : استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: وزیر در وزارت اقتصاد و امور دارایی باید در حوزه اقتصاد تحصیل‌کرده باشد.
آلبرت بغزیان با اشاره به اینکه زمانی که کرباسیان به‌ عنوان وزیر اقتصاد کشور معرفی شد بنده با انتخاب ایشان مخالف بودم،گفت:  کرباسیان هیچ‌گونه مدارج علمی را در زمینه اقتصادی سپری نکرده بود و وی فقط معاون وزیر طیب‌نیا و رئیس گمرک ایران بود.
استاد اقتصاد دانشگاه تهران افزود: بنده با انتخاب فرهاد دژپسند به‌ عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت اقتصاد و امور دارایی موافق هستم. دژپسند تحصیل‌کرده مقطع دکترا در علم اقتصاد هستند و با سوابق کاری که در سازمان برنامه‌وبودجه داشتند می‌توانند وزارت اقتصاد و امور دارایی را به بهترین شکل اداره کنند.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دژپسند که در صورت انتخاب به‌عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی هماهنگی جامع و کاملی را بین بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و وزارت اقتصاد ایجاد کند.
این کارشناس اقتصادی اضافه کرد: هماهنگی بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید به صورتی باشد که استقلال بانک مرکزی زیر سؤال نرود.
وی گفت: البته ذکر این نکته مهم است که دژپسند در صورتی می‌تواند به موفقیت در وزارت اقتصاد و امور دارایی دست پیدا کند که معاونان و مجموعه تحت اختیار وی با هماهنگی کامل نسبت به اجرای سیاست‌های اقتصادی به‌منظور اصلاح ساختارهای اقتصاد ایران گام بردارند.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:1 آبان 1397، کدخبر:319944،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
انتخاب خوبی هستند امیواریم بهترین اتفاق ها بیوفته
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
ا.ف75
به نظرم شخص هرچه قدر هم توانمند باشه اما نتونه مدیریت کنه نمیشه خیلی به کارش امید بست امیدوارم ایشون بتون مدیریت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین