پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره بیام اینکه طرح «شفافیت آراء و فعالیت نمایندگان» با ۱۹۶ امضا مسیر خود را طی می‌کند، گفت: معاونت قوانین تاکید دارد این طرح هیچ منافاتی با قوانین بالادستی و آیین‌نامه داخلی مجلس ندارد.
شعارسال: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به طرح «شفافیت آراء و فعالیت نمایندگان» در مجلس گفت: این طرح ۱۹۶ امضا دارد و در حال حاضر مسیر خود را طی می‌کند تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: این طرح پس از ارسال به هیئت رئیسه مجلس به معاونت قوانین ارجاع شده است و در مسیر نوبت صحن قرار دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: معاونت قوانین تاکید دارد این طرح هیچ منافاتی با قوانین بالادستی و آیین‌نامه داخلی مجلس ندارد.

ذوالنوز بیان داشت: به نظر می‌رسد مجلس همان نگاه قبلی را درباره تصویب و رد این لایحه داشته باشد، اما ما در تلاش هستیم تا یک مکانیزی در رای گیری داشته باشیم تا انشاالله این طرح رای لازم را کسب کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 3 آبان 1397 ، کدخبر: 462445 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین