پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بی توجهی نسبت به رعایت استانداردهای لازم در اجرای برخی طرح های عمرانی، خواستار تشدید نظارت ها در این حوزه شد.

شعارسال: اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: ارزیابی هایی که از سوی کارگروه نظارت شورای فنی استان انجام گرفته از وجود برخی اشکالات و بی توجهی به استانداردهای موجود در اجرای برخی طرح های عمرانی استان حکایت دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضروری است تا در اجرای طرح ها دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع، ایمنی ساختمان ها نیز تامین شود.

عباسی همچنین با اشاره به وجود یک هزار و 715 طرح عمرانی نیمه کاره در استان تصریح کرد: برای تکمیل این تعداد طرح نیازمند یاری خیرین و بخش خصوصی هستیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، تعلل در اجرای طرح ها را عامل نارضایتی عمومی دانست و گفت: هرچند دولت با تنگناهایی مواجه هست، اما طرح هایی که برای مردم حیاتی و ضروری است با سرعت بیشتر اجرا شود.

محمد خالدی با اشاره به مشکل تامین آب شرب مردم شهرستان لردگان افزود: اجرای طرح های آبرسانی از مهمترین طرحهایی است که در سالهای گذشته بخوبی اجرا نشده و می طلبد تا در اولویت طرح های استان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل طرح های نیمه تمام استان، تاکید کرد و در عین حال آغاز طرح های جدید در مناطق محروم استان را ضروری دانست.

علی کاظمی باباحیدری با اشاره به مساعدت مجلس در اختصاص 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین موارد در اصلاح بودجه 97 توجه به تکمیل طرح های نیمه تمام است.

وی، اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه نظام و دولت دانست و گفت: همگان باید بکوشند تا این اعتمادی که در سالهای گذشته کمرنگ شده است دوباره تقویت و پررنگ شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار :24 آبان 97 ، کد خبر: 83100744،www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین