پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۰۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: استانداردسازی وسایل آموزش‌وپرورش از مهم‌ترین اقدامات ما به‌حساب می‌آید و به جد آن را پیگیری می‌کنیم.
شعارسال: نیره پیروزبخت در خصوص امضای تفاهم‌نامه بین آموزش‌وپرورش و اداره استاندارد و نقش اداره استاندار پس از امضای این تفاهم‌نامه گفت: استانداردسازی مؤلفه‌های فیزیکی در مدارس اولین قدم در ارتقاء کیفیت مدارس است.

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه افزود: در مهدکودک‌ها نیز این اتفاق رخ می‌دهد و استاندارد محیط، استاندارد فضای بازی و وسایل بازی مورد بررسی قرار می‌گیرد. قرار است ارزیابی کیفیت محیط‌های فیزیکی در مدارس به‌صورت جدی انجام شود و به این طریق اداره استاندارد در ارتقای کیفیت آموزش‌وپرورش کمک کند.

پیروزبخت در ادامه تصریح کرد: امروزه زیربنای توسعه اقتصادی کشورها را استاندارد تشکیل می‌دهد. تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان استاندارد و آموزش‌وپرورش بسته‌شده است ارتباط دو ارگان را نزدیک کرده و در واقع می‌توانیم بگوییم سازمان استاندارد بازوی آموزش‌وپرورش در سیستم ارتقاء کیفیت به‌حساب می‌آید.

رئیس سازمان ملی استاندارد تشریح کرد: استانداردسازی وسایل آموزش‌وپرورش از مهم‌ترین اقدامات ما به‌حساب می‌آید که در سال اول در همین راستا گزارش بخاری‌های گازسوز و عدم دارا بودن استاندارد برخی از آن‌ها به دولت ارائه شد و همین موضوع سبب شد همکاری خوبی بین آموزش‌وپرورش و اداره استاندارد صورت گیرد.

پیروزبخت با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس تلاش کردند کیفیت تجهیزات را بالا ببرند، افزود: هفته گذشته ۲۷ مدرسه ارزیابی و ۱۰ مدرسه در این میان تقدیر شد

وی پیشنهاد داد که آموزش‌وپرورش تلاش کند تا استاندار را در کتاب‌ها به دانش آموزان معرفی کرده و به این طریق گام اساسی برای معرفی استاندارد به دانش‌آموزان برداشته شود.

پیروزبخت در خصوص جایگاه استاندارد در دنیا گفت: استاندارد در اقتصاد دنیا نقش زیربنا را دارد و نسل آینده می‌توانند پیش‌قراول پیشرفت استاندارد در کشور باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 آبان 1397 ، کدخبر: 326784 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
س.ح75
واقعا خیلی ممنون که در قرن 21 هنوز مدارستون استاندارد های لازم رو نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین