پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
پیروز حناچی، شهردار منتخب تهران با صدور حکمی عبد­الرضا گلپایگانی­ را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران منصوب کرد .در این حکم آمده است: امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار "تهران ، شهری برای همه" و با بهره­گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

شعار سال: پیروز حناچی سرپرست شهرداری تهران در حکم خود آورده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب­عالی را به موجب این حکم به سمت "سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران" منصوب می نمایم .

در این حکم آمده است: امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار "تهران ، شهری برای همه" و با بهره­گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

انتظار می­رود مجموعه سیاست­‌ها ، فعالیت­‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنام­ه‌ای اعلام شده در حوزه معماری­ و شهرسازی برای اداره شهر­ تهران و در چارچوب قوانین و مقرارت و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفقیات روز افزون جناب­عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 3 آذر 97، کدخبر: 15762، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین