پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
استاندار کرمانشاه گفت: خدمت‌رسانی به مردم به عنوان مهم‌ترین وظیفه و رسالت مدیران است. سنگ‌اندازی برخی بانک‌ها در اشتغالزایی جای انتقاد دارد، هماره در جلساتی که با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار شده به رفع مشکلات و مطالبه‌گری تاکید کرده‌ام ولی همچنان بی‌تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران دیده می‌شود.

شعار سال: چهل و هفتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه که با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: سنگ‌اندازی برخی بانک‌ها و مدیران در اشتغالزایی جای انتقاد دارد که این خود تحریمی در برابر تحریم استکبار ناچیز استاو افزود: خدمت‌رسانی به مردم به عنوان مهم‌ترین وظیفه و رسالت مدیران است.

استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها نباید از این موضوع غفلت کنند که کمک به اشتغال مهم‌ترین وظیفه آنان استبازوند ادامه داد: هماره در جلساتی که با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار شده به رفع مشکلات و مطالبه‌گری تاکید کرده‌ام ولی همچنان بی‌تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران دیده می‌شوداو از تقاضای اشتغال در ملاقات‌های مردمی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات عنوان کرد و افزود: نداشتن وجدان کاری موجب می‌شود که برخی مدیران با یک تصمیم نادرست به راحتی چندین تن را بیکار کنند که جای شرمندگی دارد.

استاندار کرمانشاه بر حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان کرمانشاه این گره‌های بانکی نباید در این منطقه وجود داشته باشد و همه برای رفع آن باید تلاش کنند. گقتنی است که 186 واحد صنعتی استان کرمانشاه که بر اثر زلزله دچار خسارت شده‌اند 152 واحد صنعتی تاکنون به چرخه فعالیت اقتصادی بازگشته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 9 آذر 97، کد مطلب: 781602، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین