پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ گزارشی از مشکل عدم تحصیل دانش‌آموزان به دلیل وجود مدارس چندپایه نداریم.

شعار سال: رضوان حکیم‌زادهمعاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «مدارس مختلط روستاها مانع ادامه تحصیل کودکان»، اظهار کرد: 49 هزار کلاس چند پایه داریم که اینها در مناطق روستایی و عشایری هستند و اکثراً خانواده‌ها همدیگر را می‌شناسند، بچه ها همدیگر را می‌شناسند و خوشبختانه هیچ گزارشی از مشکل عدم تحصیل دانش‌آموزان نداریم.

وی ادامه داد: البته ممکن است در جایی که تعصب برای ادامه تحصیل دختران وجود دارد، به طور کلی نگرش‌ نسبت به حضورشان در مدرسه مثبت نباشد و این به دلیل مشکلات در کلاس‌های چند پایه نیست.

حکیم زاده تصریح کرد: ممکن است که یک کلاس داشته باشیم که پنج دانش‌آموز در پایه‌های مختلف داشته باشد و اینکه بخواهیم که کلاس را تفکیک کنیم، امکان پذیر نیست ولی در هر صورت سیاست آموزش و پرورش این است که هر جا بستر و امکانش موجود بود، کلاس درس تشکیل دهد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما گزارشی نداشتیم که به خاطر وجود کلاس چند پایه، مشکلی عدم تحصیل وجود داشته باشد اما اگر فردی موردی را می‌شناسد، گزارش دهد تا بررسی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 دی 97، کد مطلب: 13971002001405:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین