پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
رییس سازمان سینمایی در سفر اخیر خود به فرانسه با پی‌یر لسکور رییس جشنواره کن دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعارسال: ایوبی در این دیدار گفت: موفقیت بزرگ سینمای ایران در سالهای اخیر این بود که اعتماد مردم را دوباره بدست آورد. استقبال کم نظیر مردم از فیلمهای ایرانی جان تازه ای به سینمای ایران داد. مهمترین رخداد سینمای ایران در این روزها ورود قدرتمند و موفقیت بزرگ جوانان و فیلم أولی هاست. نگاه انسانی، شاعرانه و هوش و ذکاوت جوانان ایرانی موفقیتهای فراوانی برای سینمای ایران در عرصه بین الملل بوجود آورد.

ایوبی از توجه ویژه جشنواره کن به سینمای ایران تشکر کرد و با تشریح موفقیتهای سینمای ایران و روابط بسیار خوب فرهنگی و سیاسی برای همکاری بیشتر اعلام آمادگی کرد.

پی یر لسکور رییس جشنواره کن، ایران را تمدنی بزرگ مردم ایران را بافرهنگ و سینمای ایران را بی نظیر در منطقه خواند. او گفت ایران بزرگ یک سرزمین به هم پیوسته و گسترده فرهنگی است او جهان ایران فرهنگی را یک واقعیت دانست و از همکاری جشنواره کن با سینمای ایران ابراز خرسندی کرد.

پی یر لسکور ضمن استقبال از دعوت ایوبی برای دیدار از ایران این سفر را فرصتی بزرگ برای آشنایی با یک سینمای بی مانند در منطقه و یک قدرت فرهنگی و تمدنی بی رقیب در منطقه خاورمیانه دانست.

گفتنی است ؛پی یر لسکور رییس سابق تلویزیون ملی فرانسه، بنیان گذار شبکه تلویزیونی کانال پلاس و از چهره های سرشناس فرانسه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1خرداد1395، کدخبر: 13950301000852: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین