پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۰۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
انوشیروان محسنی بندپی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی منبع بوی نامطبوع در تهران اظهار داشت: بررسیهای کارشناسی نشان میدهد انتشار بو در پایتخت منبع مشخصی ندارد.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی منبع بوی نامطبوع در تهران اظهار داشت: بررسیهای کارشناسی نشان میدهد انتشار بو در پایتخت منبع مشخصی ندارد.

وی بیان کرد: به نظر میرسد انتشار بو ناشی از ریزش یک ماده شیمیایی دارای سولفوریک که از ترکیبات مرکاپتان هستند باشد که ماندگاریشان نسبت به مواد شیمیایی دیگر بیشتر است.

استاندار تهران افزود: ادعای انتشار بو از فاضلاب به لحاظ علمی مردود است چرا که اساساً فاضلاب زمانی که ماندابی داشته باشد سبب انتشار بوی نامطبوع میشود همچنین فاضلاب بیشتر از گاز متان و co2 است.

محسنی بندپی همچنین عنوان کرد: هنوز منبع مشخصی برای انتشار بوی نامطبوع در تهران از سوی کارشناسان یافت نشده و شاید با کمی احتیاط بتوان گفت که در یکی از مراکز تولید مواد پلاستیکی این اتفاق افتاده است.

وی در پایان با بیان اینکه بررسیها برای یافتن منبع بو همچنان ادامه داد خاطرنشان کرد: هر چند اکنون دیگر بویی وجود ندارد اما از آنجا که در سنوات گذشته یک بار شاهد این مسئله بودیم همچنان به دنبال منبع بو هستیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار: 17دی 1397 ، کدخبر:30224 www.tehranruydad.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین