پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

شعارسال: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد .

 محسن نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل آزار واذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، افزود: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری نموده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.

این مقام قضائی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴ دی کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ نموده و اقدام به ضرب و جرح ایشان و آزار و اذیت ایشان می‌نماید که متهم کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشت است.

این مقام قضائی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه احتمال انتشار آن و ارسال آن به شبکه‌های خارج کشور وجود دارد فورا ضمن صدور دستورات قضایی لازم متهم شناسایی گردید.

وی گفت: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتالوی نیز توقیف گردید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:17 دی 1397 ، کدخبر:6788637 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین