پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳
وزیر اقتصاد آذربایجان گفت: ساخت کریدور شمال-جنوب در رابطه ایران و آذربایجان یکی از مهم‌ترین رشته‌های دو طرفه است.

شعارسال: شاهین مصطفی اف ظهر روز پنجشنبه در جریان بازدید از راه آهن رشت ـ قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت کریدور شمال جنوب در رابطه ایران و آذربایجان یکی از مهم‌ترین رشته‌های دوطرفه است.

وی با بیان اینکه بارهایی که از هندوستان می‌آیند و از ایران و آذربایجان به شمال کشور عبور می‌کنند, افزود: عبور از آذربایجان و گرجستان از طریق دریای سیاه به اروپا صورت می‌گیرد.

وزیر اقتصاد آذر بایجان با بیان اینکه این آزاد‌راه تنها برای عبور کالا نیست وبرای عبور مسافران هم است, تصریح کرد: این طرح نه تنها برای ایران و آذربایجان بلکه برای کشورهای منطقه هم است.

مصطفی اف با بیان اینکه با همکاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران پل راه آهن مرز دو کشور ایران و آذربایجان را امسال آماده کردیم, بیان کرد: تا پایان سال پل راه آهن را تمام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فایده کریدور شمال ـ جنوب را در آینده نزدیک می‌بینیم, مطرح کرد: اطلاعات راه آهن رشت به قزوین نیز به من داده شده و با کارگروهی که با حضور رئیس جمهور ایران و آذربایجان تشکیل شده است دولت آذربایجان منابع مالی لازم برای ساخت راه آهن رشت به آستارا را فراهم می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6خرداد1395، کدخبر: 1085087: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین