پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۴
مجید توکلی از فعالان فتنه سال ۸۸ و حامی تحریم علیه مردم ایران امروز به یکی از جلسات شورای شهر تهران درباره آلودگی هوا رفت.

شعارسال: مجید توکلی از فعالان فتنه سال ۸۸ و حامی تحریم علیه مردم ایران امروز به یکی از جلسات شورای شهر تهران درباره آلودگی هوا رفت.

 مجید توکلی از افراد بازداشتی سال ۱۳۸۸ در جلسه امروز کمیسیون محیط‌ زیست تهران حضور پیدا کرد.

علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توئیت خود از دعوت توکلی برای حضور در کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر تهران خبر داده بود.

مجید توکلی در ۱۶ آذر سال ۸۸ و در جریان تجمع غیرقانونی دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر در حالی که از لباس زنانه برای فرار استفاده کرده بود دستگیر شد. وی دارای سابقه کیفری است و حالا باید دید چگونه شورای شهر تهران به مأمن افراد فتنه‌گر تبدیل شده است؟! از طرفی وی دارای مدرک مهندسی موتور کشتی است و ربطی به محیط زیست ندارد!

وی در ۳۰ دی ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام، تبلیغ علیه نظام، به هشت سال و شش ماه حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سیاسی و پنج سال ممنوعیت از خروج از کشور محکوم شد.

توکلی در یکی از مصاحبه‌های خود درباره تحریم‌ها علیه ایران گفته است: «قرار نیست که از تحریم، شورش در بیاید. قرار است تغییر رفتار و نرمالیزاسیون (عادی‌سازی) در بیاید و از این ماجرا اگر این اتفاق بیرون بیاید، فکر نمی‌کنم مردم ایران متضرر شوند».


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 29دی 1397 ، کدخبر: 353513،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین