پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
عضو شورای شهر اصفهان به خاطر دو توییت در دفاع از مهدی حاجتی و دکتر غروی، از حضور در جلسات شورای شهر اصفهان منع شد.
شعارسال: مهدی مقدری عضو شورای شهر اصفهان به رویداد۲۴ گفت: صبح امروز با حضور در شعبه ۱۱ بازپرسی عمومی و انقلاب اصفهان، آخرین دفاع بنده در پرونده‌های مرتبط با توئیت و پست اینستاگرامی دفاع از آقایان مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز) و دکتر علی اصغر غروی پژوهشگر قرآنی و فعال سیاسی صورت گرفت و در پایان جلسه، بازپرس پرونده با قرار نظارت قضایی، من را به مدت شش ماه از حضور در شورای اسلامی شهر اصفهان محروم کرد.

شاکیان پرونده مهدی مقدری سپاه پاسداران صاحب الزمان استان اصفهان و همچنین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان هستند.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی گفته به دلیل عدم پذیرش وکیل مدافع و قرار صادره، اعتراض مکتوب خود را ارائه کردم.

مقدری در صفحه توییتر خود دکتر غروی را مخالف نجیب جمهوری اسلامی توصیف کرده بود. همچنین درباره مهدی حاجتی نوشته بود «چرا این نکته بدیهی را برخی در نمی‌یابند یا نمی خواهند دریابند که «حق داشتن» لزوما به معنای برحق بودن نیست. هر انسانی حتی اگر ما اندیشه یا عقیده او را نپسندیم و درست ندانیم، حقوقی دارد که از مهمترین این حقوق، حق دادرسی عادلانه است. آزادگی در این است که فرد از حقوق افرادی دفاع کند که با آنها مخالف است. مهدی حاجتی را آزاد کنید.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1398 ، کدخبر: 170763 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
ما که نفهمیدیم این خبر چی گفته. ناقصه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین