پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
‌مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از احداث نیروگاه‌های خورشیدی پمج کیلوواتی در منازل مددجویان کمیته امداد سخن به میان آورد و اظهار کرد: تا کنون 200 واحد از نیروگاه‌های خورشیدی پنج کیلو واتی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) وارد مدار شده و تا اسفندماه سال‌جاری 520 نیروگاه جدید دیگر که توسط خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نصب می شوند، وارد مدار خواهند شد.

شعار سال: "یحیی صادقی" چهارم بهمن‌ماه در چهلمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: در استان کرمان 102 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که بانوان سرپرست 65 درصد این جمعیت هستند.

وی از احداث نیروگاه‌های خورشیدی پنج کیلووات در منازل مددجویان کمیته امداد سخن به میان آورد و اظهار کرد: تا کنون 200 واحد از نیروگاه‌های خورشیدی پنج کیلو وات وارد مدار شده و تا اسفندماه سال‌جاری 520 نیروگاه جدید دیگر توسط خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، وارد مدار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تبیین وضعیت معیشتی و درآمدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان و تاثیر راه‌اندازی این نیروگاه‌های خورشیدی در ارتقای سطح اقتصادی این خانوارها بیان کرد: هدف‌گذاری ما احداث دو هزار نیروگاه پنج کیلوواتی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: میانگین درآمد خانوارها از این نیروگاه‌ها حدود 800 هزار تومان است که بخشی از آن به عنوان قسط از آن ها کم و مابقی آن به خانوارها پرداخت می‌شود.

صادقی از خرید تضمینی برق تولیدی خانواده‌های کمیته امداد توسط دولت به مدت 20 سال خبر داد و بیان کرد: این طرح بهترین طرح اقتصادی برای خانواده‌های ناتوان است و اقساط وام راه‌اندازی این نیروگاه‌ها ظرف سه سال تسویه می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 بهمن 97، کد مطلب: 97110402055:www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین