پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
شبکه سازمان یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی در استان یزد متلاشی شد.سربازان گمنام امام زمان(عج) شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی را در استان یزد شناسایی و متلاشی کردند. اداره‌کل اطلاعات استان یزد در این زمینه سه نفر از متهمان اصلی را دستگیر کرد.

شعار سال: شبکه سازمان یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی در استان یزد متلاشی شد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی را در استان یزد شناسایی و متلاشی کردند. اداره‌کل اطلاعات استان یزد در این زمینه سه نفر از متهمان اصلی را دستگیر کرد.

متخلفان با راه اندازی ۷۳ شرکت صوری و کاغذی، مواد اولیه پتروشیمی را با قیمت یارانه‌ای خریداری و در بازار به قیمت آزاد می‌فروختند و تاکنون گردش مالی مکشوفه آنها از این طریق سه هزار میلیارد ریال بوده است.

تحقیقات تکمیلی در این پرونده در حال اجراست و برخورد جدی با سایر مفسدان اقتصادی به‌ویژه برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه در دستور کار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 14بهمن 97، کدخبر: 357619، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین