پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۱
رییس جمهور اعلام کرد: ظرفیت مسافربری خطوط ریلی کشور سالانه ۵ میلیون نفر بود و امروز ۲۵ میلیون نفر است و ظرفیت بنادر کشور از ۱۹ میلیون تن، امروز به ۲۳۴ میلیون تن رسیده است.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع بزرگ مردم تهران در مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با برشمردن ویژگی‌های خاص مراسم ۲۲ بهمن امسال گفت: مراسم امسال از یک سو با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و از سوی دیگر ایام دهه فجر امسال با عطر و بوی فاطمی همراه شده است؛ همان بزرگواری که در سایه تعالیم پدرش، همسرش و فرزندانش ملت ما توانست در برابر همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها بایستد و پیروزی را به دست آورد.

رییس جمهوری حفظ تمامیت ارضی و حراست از ایران عزیز را اولین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: یک میلیمتر از خاک و آب‌های این سرزمین به دشمن واگذار نشد و ملت ایران در برابر توطئه‌ها پیروز شد.

وی افزود: دستاورد جمهوری اسلامی ایران این بود که نظام مشروعیت را بر مبنای اسلام و جمهوریت قرار داد و امروز تمام مسئولین جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رییس جمهور، اعضای مجلس شورای اسلامی، خبرگان و شورا‌ها همه و همه با رأی مردم و با صندوق آرا مسند مسئولیت را به عهده می‌گیرند.

روحانی تاکید کرد: همه باید حواسمان جمع باشد که اگر در این ۴۰ سال در برابر انواع توطئه‌ها پیروز شدیم، به خاطر اسلام و جمهوریت بود؛ اسلامیت و جمهوریت ما را حراست و حفاظت کرد.

رییس جمهوری ایمان، شور، اعتقاد، فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار مردم را بزرگترین ره‌آورد انقلاب و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امید و تکیه به خدا، آن نیرویی است که ما داریم و دشمن ندارد و می‌دانیم در میدان نبرد پیروز یا کشته شویم، فاتح هستیم.

روحانی در اشاره به دستاوردهای انقلاب پس از ۴۰ سال تصریح کرد: ظرفیت بنادر کشور قبل از انقلاب ۱۹ میلیون تن بوده و امروز ۲۳۴ میلیون تن است و این پیشرفت پس از انقلاب است و ظرفیت مسافربری خطوط ریلی کشور ۵ میلیون نفر بوده و امروز ۲۵ میلیون نفر است.

رییس جمهوری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه جایگاه ایران روز به روز والاتر و بالاتر خواهد بود و ما از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: آرمان امروز ما همان آرمان ۴۰ سال پیش است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار:23بهمن1397 ، کدخبر: 16968: www.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین