پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسائل ایمنی را نباید معطل مکاتبات اداری کنیم و با انجام مکاتبات برای پیگیری مسائل ایمنی، نباید از خود سلب مسئولیت کنیم.

شعار سال: معصومهآباد در جلسه شورا ضمن تشکر از زحمات شهرداری منطقه۹، به تهدیدها و خطرات موجود در این منطقه اشاره کرد و گفت: محله شهید دستغیب واقع در منطقه ۹ شهرداری شاهد عبور لوله سوخت هواپیما برای فرودگاه مهرآباد است و این لوله که از محله آیت الله سعیدی به سمت فرودگاه عبور می کند ۶ الی ۷ متر با سطح زمین فاصله دارد که در گودبرداری ها احتمال بروز خطر وجود دارد و می تواند آن منطقه را با خطر جدی مواجه کند.

وی سپس به دیگر مشکلات این منطقه پرداخت و افزود: توی این منطقه کارخانه های متروکه وجود دارد و برای نمونه کارخانه آرد ممتاز بیش از ۳۰ سال بصورت متروکه رها شده، لذا با توجه به اینکه ما با محدودیت سرانه فضای سبز در آن محله مواجه هستیم، می توانیم این فضا را به فضای سبز تبدیل کنیم.

رئیس کمیته ایمنی همچنین گفت: در منطقه شمشیری، هزار متر زمین بایر وجود دارد که مربوط به بانک انصار است و در کنار آن چهار مدرسه (دو مدرسه دخترانه و دو مدرسه پسرانه) با ظرفیت ۷۰۰ دانش آموز که در شیفت بعد از ظهر بویژه ساعات تاریکی هوا فضای ناامنی بوجود آورده است که باید به این مسئله توجه لازم کرد.

آباد سپس به وقوع چندین حادثه در مناطق پیرامون فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و مسأله بروز آلودگی های صوتی و زیست محیطی که فردوگاه مهرآباد برای ساکنین آن منطقه بوجود آورده است را متذکر شد و خواستار اقدام عملی برای جابجایی این فرودگاه شد.

وی گفت: با نظر به همه تهدیدها از قبیل بافت فرسوده (۷.۵ درصد بافت فرسوده و ۲۰ درصد بافت ناپایدار) فعلی در منطقه، این منطقه تنها دارای یک سوله بحران است که جوابگوی این همه تهدید و مخاطره نیست.

رئیس کمیته ایمنی شورا، از مسئولین مربوطه خواست پیگیری مسئله ایمنی در مناطق پر خطر را جدی بگیرند و ایمنی را معطل مکاتبات اداری خود نکنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395، کد مطلب:3680103:www. mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین