پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس،‌اظهار داشت: کلیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در نشست عصر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به اتفاق اکثریت آراء به تصویب کمیسیون رسید.

شعارسال: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان در نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کلیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در نشست عصر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به اتفاق اکثریت آراء به تصویب کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس حداکثر آراء مأخوذه بنده به عنوان رئیس کمیته رسیدگی به ادامه روند بررسی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان انتخاب شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بر همین اساس اضافه کرد: در ادامه جلسه مقرر شد ظرف یک ماه جزئیات طرح توسط کمیته با کمک مرکز پژوهش‌ها و سایر کارشناسان دستگاه‌های مختلف رسیدگی و به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شود تا بر این اساس برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال شود.


پیشنهاد توسط شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:12 اسفند 1397 ، کدخبر:13971212000824  ،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
ازنظر برخی که اموالشون نامشروع نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین