پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
سعد عبدی مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با چهار استراتژی تولید حداکثری، اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بومی‌سازی و استفاده از تجربیات گذشتگان توانستیم برنامه تولید سال 97 را محقق سازیم.

شعار سال: «سعد عبدی» مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کمتر از دو هفته مانده به پایان سال 1397 توانستیم برنامه‌های تولید شرکت ملی صنایع مس ایران را در شرایط تحریم محقق سازیم به‌طوری‌که تولید کنسانتره مس در روز 12 اسفند 1397به یک‌میلیون و 123 هزار تن رسید و ان شاءا.. تا پایان سال 97 قطعاً به تولید یک‌میلیون و 160 هزار تن کنسانتره مس خواهیم رسید.

عبدی با اشاره بازنگری برنامه‌های تولیدی شرکت مس پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: برنامه تولید آند مس برای سال 97 در ابتدا 245 هزار تن بود که بعد از شروع تحریم‌ها برنامه تولید را تا 260 هزار تن افزایش داده و توانستیم در تاریخ پنج اسفند 1397 این میزان تولید را محقق سازیم.

موفقیت‌های شرکت مس بر پایه استراتژی‌های محوری این شرکت برای سال 97 و بر محور تقویت اصول بنیادین شرکت ازجمله نیروی انسانی، توسعه، پایداری تولید، حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، ارتقای استانداردهای زیست محیطی، بهینه‌سازی مصرف مواد، قطعات، آب صورت گرفته است

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا تاریخ 13 اسفندماه بیش از 298 هزار تن آند تولید شده که قطعاً تا آخر سال تولید بیش از 310 هزار تن آند محقق خواهد شد.
عبدی با تأکید بر این‌که این رکوردها برای نخستین بار در طول تاریخ شرکت مس ثبت می‌شوند گفت:برنامه تولید کاتد مس برای سال 97 در ابتدا 200 هزار تن بود که بعد از آغاز تحریم‌ها برنامه تولید را تا 215 هزار تن افزایش دادیم و توانستیم در تاریخ ششم اسفند 1397 آن را محقق سازیم.

وی افزود: بازهم خوشبختانه و در ادامه ثبت رکوردهای تولیدی بی‌نظیر موفق شدیم تا تاریخ 14 اسفندماه 233 هزار 700 تن کاتد مس تولید کنیم که قطعاً تا آخر سال تولید بیش از 244 هزار تن کاتد نیز محقق خواهد شد و این رقم بالاترین میزان تولید کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران در طول تاریخ این شرکت است.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس با تأکید بر 185 میلیون تن کل استخراج شرکت ملی صنایع مس ایران ابراز داشت: در ابتدا شاخص مس محتوی معدنی 280 هزار تن بوده که بعد از تغییر شرایط بین‌المللی ایران برنامه تولید آن را تا 286 هزار تن افزایش داده و خوشبختانه در تاریخ 15 اسفند 1397 توانستیم این رکورد را نیز بشکنیم.

عبدی گفت: پیش‌بینی ما این است که تا انتهای سال 97 به تولید 303 هزار تن مس محتوی دست یابیم.
در ادامه عبدی افزود: برنامه فروش شرکت ملی صنایع مس ایران برای سال جاری 9000 میلیارد تومان بوده که با این شرایط ان شاءا.. 10هزار میلیارد تومان فروش محصولات شرکت مس تا انتهای سال 97 محقق خواهد شد.

مهندس سعد عبدی در پایان بیان کرد: موفقیت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران بر پایه استراتژی‌های محوری این شرکت برای سال 97 و بر محور تقویت اصول بنیادین شرکت ازجمله نیروی انسانی، توسعه، پایداری تولید، حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، ارتقای استانداردهای زیست محیطی، بهینه‌سازی مصرف مواد، قطعات، آب و حامل‌های انرژی صورت گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ماین نیوز، تاریخ 19 اسفند 97، کد مطلب: 46024: www.minews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین