پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
پس از بازنشسته شدن مرتضی اکبرپور، معاون پیشین آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با صدور حکمی محمدفرید لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور را به عنوان معاون جدید آمادگی و مقابله این سازمان منصوب کرد.

شعار سال: پس از بازنشسته شدن مرتضی اکبرپور، معاون پیشین آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با صدور حکمی محمدفرید لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور را به عنوان معاون جدید آمادگی و مقابله این سازمان منصوب کرد.

در ادامه این انتصابات نیز مهندس امیر قادری که پیش از این معاون عمرانی استانداری کردستان بود، با حکم اسماعیل نجار به عنوان سرپرست معاونت بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور منصوب شد.

قادری که به تازگی جزو معاونان سازمان مدیریت بحران کشور شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است و مدیرکلی دفتر فنی استانداری کردستان، شهرداری سقز، معاون مسکن و شهرسازی کردستان و در سوابقش دیده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 5 اسفند97، کد خبر: 97120502441، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین