پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
یک مقام کره جنوبی اعلام کرد، فشار تحریم‌های مضاعف باعث ترغیب کره شمالی برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته‌ای خود نخواهد شد.

شعار سال: نماینده ویژه سئول در امور امنیت و ثبات شبکه جزیره‌ کره تصریح کرد: باور کردن این که تحریم‌های شدیدتر و فشار بیشتر باعث می‌شود که کره شمالی به یک باره تمام برنامه‌ی هسته‌ای خود را متوقف سازد، نوعی توهم است. این مقام کره جنوبی تصریح کرد، به رغم نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی، این نشست ثمره‌ای در پی نداشته است و اضافه کرد: تعاملات در سطوح بالا و گفت‌وگوی کاری معنادار، تنها راه برای رهایی از بن بست در مذاکرات خلع سلاح است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لی دو اون، نماینده ویژه سئول در امور امنیت و ثبات شبکه جزیره‌ کره امروز پنجشنبه با بیان اینکه تحریم‌های بیشتر باعث تشویق کره شمالی برای متوقف کردن برنامه‌های تسلیحات اتمی خود نمی‌شود، اظهار کرد: کره شمالی به رغم همه گونه محدودیت بین‌المللی برنامه‌ی هسته‌ای خود را به مدت چندین دهه ادامه داده است.

این مقام سئول بیان کرد: تحریم‌ها ابزاری برای جلوگیری از اتخاذ تصمیمات بد از سوی کره شمالی هستند. اما به تنهایی مشکل ما را به طور اساسی حل نمی‌کنند.

لی گفت: کره شمالی در مدت دهه‌های تحریم و فشار به توسعه‌ هسته‌ای خود اصرار داشته است.

او تصریح کرد: باور کردن این که تحریم‌های شدیدتر و فشار بیشتر باعث می‌شود که کره شمالی به یک باره تمام برنامه‌ هسته‌ای خود را متوقف سازد، نوعی توهم است.

این مقام کره جنوبی تصریح کرد، به رغم نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی، این نشست ثمره‌ای در پی نداشته است و اضافه کرد: تعاملات در سطوح بالا و گفت‌وگوی کاری معنادار، تنها راه برای رهایی از بن بست در مذاکرات خلع سلاح است.

این دیپلمات سئول هم‌چنین اعلام کرد: برخی مدعی هستند که نشست سران هانوی که بدون توافق برگزار شد نشان‌دهنده‌ محدودیت رویکردهای از بالا به پایین است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 15 فروردین 98، کد مطلب: 468683: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
همه دنبال تسلیخات هسته ای هستن اونوقت از کره انتظار دارن این فناوریش به دست فراموش بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین