پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
نفوذخود به تنهایی به معنای رخنه غیر آشکار و به منظور اهداف و نیاتی درون سازمان ها و نهادها پدیدار می شود که عواقب و خطراتی را قطعا به همراه خواهد داشت.

شعارسال: گفتگوی سیاسی این هفته رویداد با موضوع واکاوای مفهوم نفوذ جریانی و چگونگی تاثیر سازی دشمنان بر قضای تصمیم سازی کشور با حضور اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی و کامران غضنفری پژوهشگر ارشد حوزه انقلاب به روی آنتن رفت.

اسدالله بادامچیان در این رابطه اظهار داشت: جریانات فراماسونری در ایران یک نفوذ استکباری غرب شناخته شده و از زمان فتحعلی شاه آغاز شده و تا میرزا صالح شیرازی ادامه داشته است.

وی عنوان کرد: این جریان به مرور زمان و تدریج یافته و به یک شبکه سازمانی گسترده تبدیل شده است چرا که همین نفوذ جریانی فراماسونری بود که نهضت مشروطه را از مسیر خود خارج کرده و آن را به عنوان یک جریان غرب زده دچار درگیری ها و اختلافات کرده و در بین مردم معرفی کرده است.

بادامچیان با توجه به فشار ها و حمله های حزب توده نسبت به فروپاشی خاطر نشان کرد: حزب توده که یک تشکل وابسته به شوروی سابق است ،حزبی است که با حیله و فریب و با نام اسلام وارد این مجموعه شده است و به روی کار آمده است.

وی در خصوص اهداف این حزب گفت:این حزب اهدافی جز تخریب اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی به همراه نخواهند داشت. برای مثال نفوذ جریانی بنی صدر، لیبراریسم، سازش کار با غرب و امثال این ها که مجموعه نفوذ جریانی قبل از پیروزی انقلاب را تشکیل می دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 31 خرداد 1395، کدمطلب: 188235 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین