پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت با تکذیب شایعات مرتبط با جابه جایی اقلام امدادی و مواد غذایی کویتی با ایرانی، گفت: به دلیل سرعت، فوریت و کیفیت بالای اجناس ایرانی و قیمت کمتر، همه اقلام امدادی از تهران خریداری و با هواپیما به طور مستقیم به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ایران ارسال شد.

شعار سال: انور عبدالله الحساوی درباره برخی شایعات و ابهامات مرتبط با کمک‌های انسان دوستانه هلال احمر کویت و ادعاها در خصوص عدم توزیع آنها، اظهار کرد: تهیه و خرید اقلام امدادی و مواد غذایی از بازار ایران برای ما ساده‌تر و ارزان تر بود.

وی افزود: ما این اجناس را از تهران خریداری کردیم و به وسیله هواپیما به طور مستقیم از تهران به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ارسال کردیم، زیرا اگر می‌خواستیم همین اجناس را از کویت خریداری و با هواپیما به ایران ارسال کنیم، می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت می‌کردیم.

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت گفت: علاوه بر این، با توجه به نیاز سیل‌زدگان و فوری بودن کمک‌ها، عنصر زمان و رسیدن سریع این اجناس به آنان برای ما اهمیت حیاتی داشت.

وی به مردم ایران و سیل زدگان توصیه کرد که به شایعات توجهی نداشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 2 اردیبهشت 98، کد مطلب: 753572: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین