پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداداظهار داشت: کمیته امداد بیشترین کمک به مناطق سیل‌زده استان ایلام را داشته است اما با توجه به عمق خسارات واردشده در سیل اخیر کماکان نیازمند حمایت و مساعدت هستیم

شعارسال:قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداداظهار داشت: کمیته امداد بیشترین کمک به مناطق سیل‌زده استان ایلام را داشته است اما با توجه به عمق خسارات واردشده در سیل اخیر کماکان نیازمند حمایت و مساعدت هستیم.

استاندار ایلام با بیان این‌که، در سیل اخیر به بخش ماژین دره‌شهر با 7 هزار نفر جمعیت و 9 روستا در بالادست سد سیمره خسارات فراوانی وارد شده است خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده از خسارت در ایلام اعمال شد و بعد از سیل نیز به‌صورت ویژه مباحث کمک به سیل‌زدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی تقسیم کار درست را یکی از نقاط قوت ستاد مدیریت بحران استان قبل و بعد از سیل عنوان و تصریح کرد: در تقسیم‌بندی‌های صورت‌گرفته کمک‌رسانی در منطقه ماژین به‌عهده سپاه قرار گرفت که سپاه نیزعملکرد درخشان و اعمال مدیریت درستی در راستای ارائه خدمات به سیل‌زدگان داشته است.

استاندار ایلام در ادامه به مشکل سیل‌زدگان برای استفاده از تسهیلات اشاره کرد و گفت: بسیاری از منازلی که در سیل تخریب شده و یا خسارت دیده‌اند قبلاً از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کرده‌اند که برای بازپرداخت تسهیلات مجدد با مشکل مواجه هستند و باید در این خصوص نیز تمهیداتی صورت گیرد تا آن‌هادر خصوص دریافت مجدد وامبا مشکل روبه‌رو نشوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با توج به خسارت سیل در سراسر استان افزود: تمام استان ایلام درگیر سیل بود و خسارت دید اما در استان دو منطقه بحرانی داشتیم که نیازمند توجه بیشتر است.

وی ادامه داد: در این مناطق سیل‌زده علاوه بر خساراتی که به منازل، مزارع و باغات و اشتغال آنها وارد شده مشکلاتی را نیز به‌وجود آورده که باید مورد توجه قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9اردیبهشت 98، کدخبر: 2000015 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین