پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
من به شدت در تلاش هستم تا 51 عضو سنا و اکثریت مجلس نمایندگان مشخص سازند که پیش از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران یا هر جای دیگری، ترامپ باید از کنگره اجازه بگیرد.

شعار سال : برنی سندرز، کاندیدای ریاست جمهوری ٢٠٢٠ خواستار متوقف ساختن طرح‌های ترامپ و بولتون علیه ایران شد.

سناتور سندرز نوشت:نه به جنگ با ایران! این اتفاق، فاجعه ای تمام عیار خواهد بود.وی افزود: باید ترامپ و بولتون که دوستدار جنگ های بدون پایان است، را متوقف کنیم.

سندرز همچنین با انتشار ویدیویی در این رابطه اظهار داشت که در تلاش برای ایجاد ائتلاف و اجماعی در کنگره برای مجبور کردن ترامپ به کسب اجازه از کنگره برای ورود به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران است.

وی تاکید کرد: من به شدت در تلاش هستم تا 51 عضو سنا و اکثریت مجلس نمایندگان مشخص سازند که پیش از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران یا هر جای دیگری، ترامپ باید از کنگره اجازه بگیرد.

**هشتگ «نه به جنگ با ایران» در توییتر، ترند شد:

در ساعات گذشته، هشتگ «نه به جنگ با ایران» در آمریکا ترند شده و افراد و گروه‌های مختلفی از جمله چهره های مطرح و سیاستمداران به آن پیوسته اند.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت انتخاب ، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت1398 ، کدخبر:477131 : www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
برنی سندرز اگر رئیس جمهور آمریکا بشه نصف مشکلاتمون حل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین