پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
سرپرست سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر تجربه کشور، نیروی انسانی، توان تولید داخل و صنعت داروسازی بیشتر از گذشته شده و می توانیم شرایط تحریم را کنترل کنیم.

شعار سال: محمد رضا شانه ساز روز سه شنبه در اولین گفت‌وگوی خود پس از انتصاب در سازمان غذا و دارو درباره کنترل شرایط تحریم و تأثیر آن بر حوزه فعالیتی این سازمان افزود: قطعاً می‌شود مشکلات ناشی از تحریم‌ها را حل کرد. در دوره قبلی تحریم‌ها مشکلات به این حد نبود و حتی تحریم‌های بانکی برای اولین بار ایجاد شده بود، اما با این حال پس از چند ماه چالش توانستیم مشکلات را از سر بگذرانیم.

شانه ساز درباره تغییرات احتمالی در سازمان غذا و دارو نیز بیان کرد: برنامه ما استفاده حداکثری از نیروهای موجود است و قرار نیست تغییراتی در سازمان غذا و دارو ایجاد شود و می‌خواهیم از نیروهای موجود استفاده بهینه کنیم. شاید تغییر آرایشی داشته باشیم، اما تغییر نفرات خیلی اتفاق نمی‌افتد.

سرپرست سازمان غذا و دارو اظهار داشت: محور اصلی کار ما در ابلاغ وزیر بهداشت مشخص شده و قرار است بر این محورها کار را پیش ببریم و خط مشی اصلی را وزیر بهداشت مشخص می‌کند.

شانه ساز گفت: حمایت از تولید داخلی دارو در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویت هایی که وزیر بهداشت در ابلاغ خود بر آن تاکید کرده نیز حمایت از صنعت داروسازی داخلی است.

بعد از ظهر امروز وزیر بهداشت طی حکمی محمد رضا شانه ساز را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو و مدیر اجرایی قرارگاه تأمین واردات مواد اولیه صنعت داخلی و داروهای ساخته شده، و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور منصوب کرد. پیش از این مهدی پیرصالحی عهده دار سمت ریاست سازمان غذا و دارو بود.

نمکی در بخشی از حکم خود خطاب به شانه ساز درباره حمایت از تولید داخل نوشته است: بدیهی است اداره آن مجموعه به شیوه قرارگاهی و با مشارکت دیگر اعضای منتخب اینجانب به عنوان هیأت اجرایی تحت نظر مستقیم وزیر تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت. انتظار می‌رود همان گونه که از ابتدای حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصرار ورزیدم حمایت از تولید داخلی با اعتلای کیفیت از رسالت‌های اصلی ماست و در مورد محصولاتی که تولید داخل دارد اجازه ورود مشابه خارجی ممنوع است، این دستور شامل دارو و تجهیزات پزشکی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 14 خرداد 98، کد مطلب: 83341246: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
و من الله التوفیق
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین