پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
یک عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: بیانات رهبری در دیدار با دانشجویان، راهبرد اصلی جنبش دانشجویی برای تدوام حرکتش در سال‌های آینده است.

شعارسال: مجتبی رئیسی با اشاره به دیدار شب گذشته دانشجویان با رهبری اظهار کرد: فضای این جلسه کاملا آزادانه بود و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، دیدگاه‌های خود را صریحا مطرح کردند و از بیانات رهبری نیز چنین بر می‌آمد که ایشان نسبت به سال‌های گذشته از فضای جلسه و سخنانی که از سوی دانشجویان مطرح شد، رضایت بیشتری دارند.

وی ادامه داد: آنچه از سخنان رهبری در این نشست، مسلم شد این بود که ایشان خواستار حفظ روحیه آرمانخواهی و عدالت طلبی در جنبش دانشجویی هستند و بنابراین دانشجویان نباید این خصیصه را به هیچ وجه از دست بدهند.

رئیسی با اشاره به اینکه بیانات رهبری در دیدار با دانشجویان راهبرد اصلی فعالیت‌های دانشجویی است، اظهار کرد: بیانات رهبری متضمن راهبردها و ارشاداتی است که برای پیش رفتن فعالیت‌های دانشجویی، لازم است اما پیگیری محقق شدن این راهکارها و ارشادات در فضای دانشگاه‌ها همت مسئولان و خود ما را می‌طلبد.

وی در پایان تاکید کرد: بیانات سال‌های گذشته رهبری در دیدار با دانشجویان در تلطیف و بهبود فضای فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها بی تاثیر نبوده اما توقع و انتظار ما از مسئولان برای عنایت به سخنان رهبری بیش از این است.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 13 تیر 1395، کد خبر: 95040107321، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین