پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی البرز گفت: فردی که قبلا بیمارستان امام خمینی(ره) را خریده بود، آن را پس داده و دوباره چندماهی است که کارکنان بیمارستان حقوق دریافت نکرده‌اند.

شعار سال: محمد مختوایی جنبش عدالتخواه دانشجویی البرز از تعویق چند ماه حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج خبر داد و گفت: وقتی بیمارستان فروخته شد، ما کار را تمامش شده تلقی کردیم. از طرفی همان زمان چهار پایه حقوق کارکنان پرداخت شد و ما تصور کردیم که مشکل حل شده است.

مختوایی ادامه داد: اما فردی که بیمارستان را خریده بود، با اینکه چک ضمانت داده بود، بیمارستان را پس داد و دوباره چندماهی است که کارکنان این بیمارستان حقوق خود را دریافت نکرده اند.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی البرز اعتراض کارکنان بیمارستان برای دریافت حقوقشان است، افزود: قبلا ۱۰ تا ۱۳ ماه بود که کارکنان این بیمارستان حقوق خود را دریافت نکرده بودند. چند ماه پیش که چند پایه حقوق برای آنان واریز شده، دوباره حقوقشان پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری بیمارستان‌ها به بخش خصوصی خلاف قانون اساسی است، افزود: براساس قانون اساسی خصوصی سازی درمان و آموزش پزشکی ممنوع است.

مختوایی تصریح کرد: جنبش عدالتخواه دانشجویی در استان البرز پیگیر این موضوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 28 خرداد 98، کد مطلب: 771981:www.snn.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین