پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
وزیر نیرو گفت: جمعیت حاضر در کشور حدود شش و نیم میلیارد متر مکعب مصرف شرب و بهداشت دارد و با توجه به ضرایبی که وجود دارد، ۴/۳ میلیارد متر مکعب میزان پساب تولیدی از محل مصرف این آب شرب و بهداشت است.

شعارسال: وزیر نیرو گفت: جمعیت حاضر در کشور حدود شش و نیم میلیارد متر مکعب مصرف شرب و بهداشت دارد و با توجه به ضرایبی که وجود دارد، ۴/۳ میلیارد متر مکعب میزان پساب تولیدی از محل مصرف این آب شرب و بهداشت است.

رضا اردکانیان عصر امروز در آیین بهره برداری از تصفیه خانه مبارکه برای استفاده مجتمع فولاد مبارکه، اظهار کرد: در سالی که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است امیدوار هستیم که چراغ این مجتمع نور افزون تر باشد و ما هم بتوانیم به وظیفه خود در تامین انرژی و آب مورد نیاز چنین مجموعه هایی بپردازیم.

وزیر نیرو تصریح کرد: در کشوری خشک و نیمه خشک هستیم، ولی بدون تردید اگر از آب به نحو صحیحی استفاده کنیم به عنوان یک منبع حیاتی می توانیم در شرایط مختلف و متنوع آب و هوایی و اقلیمی حیات پایدار و مستمری داشته باشیم.

وی افزود: جمعیت حاضر در کشور حدود شش و نیم میلیارد متر مکعب مصرف شرب و بهداشت دارد و با توجه به ضرایبی که وجود دارد، ۴/۳ میلیارد متر مکعب میزان پساب تولیدی از محل مصرف این آب شرب و بهداشت است.

اردکانیان عنوان کرد: پساب به شکل خام مفید به حال تغذیه سفره ها در همه وضعیت ها نیست؛ به طور کلی دانش امروز و فن آوری های موجود توصیه به کیفیتی از تصفیه می کند و بعد از آن این پساب رها سازی و یا برای تغذیه سفره ها و همچنین برای مصارف مجاز برای پساب تصفیه شده مورد استفاده قرار می گیرد.

رضا اردکانیان خاطرنشان کرد: یکی از مطمئن ترین منابع برای صنایع در محیط های خشک و کم آب به شکل اولیه فاضلاب و به شکل آماده فاضلاب تصفیه شده است؛ چرا که به طور قطع و یقین حجم بالایی از پساب را حتی در مناطق خشک داریم..

وی افزود: صنایع برای استمرار، توسعه و عمران خود می توانند روی پساب به عنوان مطمئن ترین منبع استفاده کنند و این هوشمندی در سال های اخیر را در صنایع شاهد هستیم..

وزیر نیرو گفت: علاوه بر آن رها نکردن فاضلاب خام در طبیعت، الوده نکردن منابع زیر زمینی و در معرض خطر قرار ندادن بهداشت عمومی از فواید توجه به موضوع تصفیه فاضلاب و استفاده در صنعت است


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز ، تاریخ انتشار : 29 خرداد 98، کد خبر:957594 ،www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین