پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
محمدعلی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به محکوم شدن شهرداری تهران بابت افزایش نرخ طرح ترافیک واکنش نشان داد.
شعار سال:دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به محکوم شدن شهرداری تهران بابت افزایش نرخ طرح ترافیک واکنش نشان داد.

محمدعلی کرونی در ارتباط با اظهارات سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر افزایش نرخ بلیت مترو، هزینه طرح ترافیک و افزایش ساعات ورود به طرح برخلاف نظر دیوان  عدالت اداری اظهار کرد: تغییر در جزئیات اجرایی طرح ترافیک قطعاً دارای مصوبه شورای ترافیک است که نمایندگان وزارت کشور، استانداری، پلیس راهور و شهرداری در آن حضور دارند.

وی با بیان این‌که افزایش زمان ورود به طرح ترافیک به شورای اسلامی شهر مربوط نیست، در خصوص نرخ تعیین شده طرح ترافیک در شهر تهران نیز گفت: هزینه تردد در محدوده از سال ۹۷ تغییر کرده است و این نرخ‌گذاری براساس ساعت ورود و خروج محاسبه می‌شود و این موضوع پس از تصویب در شورا و طی کردن مراحل اداری مورد تأیید فرمانداری هم قرار گرفت و اگر افزایش نرخ برخلاف عرف بود قطعاً از سوی فرمانداری رد می‌شد.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما در شورای اسلامی شهر تهران به جزئیات اجرایی آن ایراداتی داشتیم و بارها اعلام کردیم که این طرح برای آغاز زیرساخت‌های لازم را نداشته است ولی نحوه محاسبه آن به‌طور کلی با سال ۹۶ متفاوت بوده است و حتی اگر ما مقایسه‌ای هم در این خصوص انجام دهیم مشخص می‌شود که افزایش نرخ به‌صورت روزانه هم بیشتر از حد مجاز نبوده است.

کرونی در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش نرخ بلیت مترو برخلاف نظر دیوان  عدالت اداری نیز گفت: در سال گذشته نرخ بلیت مترو از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و امسال نیز همان نرخ افزایش ۲۰۰ تومانی را داشته است و این افزایش چطور می‌تواند بالاتر از نرخ تورم باشد در حالی‌که این موضوع مورد تأیید فرمانداری به‌عنوان نماینده دولت قرار گرفته است.

وی در پایان در خصوص ایرادات مطرح شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد ایرادات مطرح شده بیشتر ناشی از این بوده که شهرداری تهران به‌درستی نتوانسته است ادله و مستندات کافی را برای دفاع از طرح ارائه دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:16مرداد1398،کدخبر:409259،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین