پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک پیامی به شرح ذیل صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم در تقویم روز ۲۱ مرداد به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری گردیده است.

شعار سال: ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم روز ۲۱ مرداد به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری گردیده است. اصناف، به عنوان بزرگترین زنجیره تولید، توزیع و فروش کالا و خدمات به مصرف کننده نهایی، جایگاه والایی در بازرگانی کشور به خصوص بازرگانی داخلی دارد. میتوان گفت عمده صنایع کوچک را اصناف به خصوص صنوف تولیدی تشکیل می دهند.

در حالی که امسال از سوی مقام معظم رهبری "سال رونق تولید” نامگذاری شده است، توجه به صنایع کوچک و متوسط بیش از پیش باید در سرلوحه امور قرار گیرد. اگر اقتصاد کشور به سمت اینگونه صنایع سوق داده شود شاهد تغییرات بنیادین در اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید خواهیم بود.

حمایت از صنعتگران و کارآفرینان در صنایع کوچک و متوسط، حمایت از ایجاد اشتغال پایدار و گسترش عدالت اجتماعی است. از مجلس و دولت محترم تقاضا دارم که به مشکلات و دغدغه های تولید به خصوص صنایع کوچک که تامین کننده کالا و خدمات صنایع بزرگ کشور می باشند، توجه بیش از پیش داشته و حمایت درخور و شایسته را دریغ نفرمایند.

اینجانب به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اصناف کشور و همچنین حامی اصناف و صنعتگران، این روز را به کلیه صاحبان مشاغل و صنایع کوچک تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان رفع موانع و رونق در تولید و کسب و کار را خواهانم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اتاق اصناف تهران ، تاریخ انتشار 20مرداد 98، کد خبر: 19815، www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین