پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بر لزوم بازنگری در قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای حمایت از صنایع این استان تاکید کرد.

شعار سال: صابر پرنیان در نشست مدیران واحدهای صنعتی و صنعتگران استان تهران با رئیس کل دادگستری استان تهران، اظهار داشت:قفلی که برای توسعه واحدهای مستقر در داخل شهرک‌های صنعتی به واسطه قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری به پای توسعه صنعت در استان تهران زده شده است را برای حمایت از تولید باز کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، با تأکید بر این مطلب، افزود: مهم‌ترین اصل در رونق بخشیدن به تولید، حمایت از تولیدکنندگان و حفظ وضعیت اشتغال موجود است که این مهم جز با حضور مسئولان در محل واحدهای تولیدی و بررسی این مشکلات از نزدیک میسر می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی مدیریت استان در حوزه صنعت و کارآفرینی، حمایت از تولید و رفع مشکلات صاحبان صنایع و کارآفرینان است.

پرنیان با اشاره به نقش ممتاز صنعت در اشتغال‌زایی و توسعهٔ پایدار استان، بر تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی جهت حل مشکلات فراروی صنعتگران تأکید کرد.

 

*** حمایت از تولید و حمایت از کارگر ایرانی

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در پایان، اظهار داشت:به عنوان خدمتگذار کوچک صنعت و از طرف تمامی صنعتگران از رهبر معظم انقلاب اسلامی استدعا داریم در صورت صلاحدید سال آینده را نیز حمایت از تولید و حمایت از کارگر ایرانی قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 30 آذر 98، کد مطلب: 152268: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین