پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با بیان این که بردن قانون تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شورای حل اختلاف قوا نوعی بدعت است، گفت: اگر دولت از اجرای قانونی ابلاغی استنکاف کند و وزیر را معرفی نکند نوعی بدعت‌گذاری در حوزه اجرای قانون بوجود می‌آید که قطعا هیچ یک از سه قوا با آن موافق نیست.

شعارسال:نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با بیان این که بردن قانون تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شورای حل اختلاف قوا نوعی بدعت است، گفت: اگر دولت از اجرای قانونی ابلاغی استنکاف کند و وزیر را معرفی نکند نوعی بدعت‌گذاری در حوزه اجرای قانون بوجود می‌آید که قطعا هیچ یک از سه قوا با آن موافق نیست.

محمد اسماعیل سعیدی  اظهار کرد: شورای حل اختلاف قوا برای چنین مواردی نیست چون اعتبار قانون مورد تأیید شورای نگهبان و مورد تصویب نمایندگان مجلس را نشانه می‌رود. قانون برای همه لازم‌الاجرا است.

او افزود: بنابراین دولت باید پس از ابلاغ قانون وظایفی را که در این زمینه برعهده اش است؛ تشخیص دهد و به اجرا درآورد.انتخاب وزیر از سوی دولت به منظور رونق گردشگری و حفظ میراث فرهنگی و توسعه صنایع دستی و احصا موانع مهم و بزرگ پیش روی این سه حوزه و رفع آنها از سوی وزیر، موجب تقویت گردشگری می‌شود و ما را به دو هدف بزرگ که همانا معرفی فرهنگ و تاریخ و هنر و طبیعت کشورمان به جهانیان و عدم وابستگی به درآمد حاصل از نفت است؛ نائل می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تأکید بر این که شخص رییس جمهور نباید بگذارد بی‌توجهی به قانون بدعت شود، تصریح کرد:ما در موقعیت استراتژیک خاصی در جهان قرار گرفته‌ایم و گسترش گردشگری با تکیه بر اثار مهم تاریخی- فرهنگی-طبیعی موجب تقویت چهره فرهنگی ما در جهان و کشور می‌شود. گردشگری در داخل هم آیین مهر ورزی، دوستی و همبستگی و شناخت اقوام و آداب و رسوم را پایه‌گذاری می‌کند که سنگ بنای تقویت روحیه اتحاد بین مردم کشور است و افزون بر این ثمرات معنوی، با چرخش درآمد آن بین مردم ضمن تقویت اقتصاد غیر متکی به نفت، مردم بیشتر ترغیب به حفظ اثار طبیعی و تاریخی می‌شوند که این خود از تخریب میراث فرهنگی و محیط زیست جلوگیری می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 ، کدخبر: 22096، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین