پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه‌های حمایت از ترور،افراط و آدم کشی نتیجه می‌دهد.

شعارسال: حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی نوشت: زمانی که در مدینه "مذکره النصیحه" نوشته و پدران شما افراط و ترور را براساس آن صادر و امام برای دنیا تعیین کردند، شما کودک بودید.

وی افزود: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه‌های حمایت از ترور،افراط و آدم کشی نتیجه می‌دهد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: سه دهه، رابطه پدران شما و ایران دوستانه بوده؛ کودکان که وزیر می‌شوند،ابتدا پدرانشان را نقد می‌کنند؛ این خود بزرگ پنداری است.

ابوطالبی گفت: در زمان افزایش هزینه‌های شما در دخالت‌های منطقه‌ای تا رسیدن به نقطه بحرانی‌تان، صبرما زیاد است؛ برای گفتگو خواهید آمد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2مرداد1395، کدخبر: 13950502000978: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین