پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۳۷۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس در مدارس ابتدایی نداریم، از اجرای طرح جامع خشونت زدایی از مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

شعارسال :رضوان حکیم‌زاده ، در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش یا کاهش ساعات تدریس در مدارس ابتدایی با توجه به بحران کمبود نیرو اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس نداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی افزود: برنامه‌های سال گذشته با قوت ادامه می‌یابد؛ به ویژه در زمینه تکالیف مهارت محور دستاوردهای خوبی داشتیم و امیدواریم با پیگیری همکاران، مدارس بیشتری را مشمول طرح تکالیف مهارت محور کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم که تعداد بیشتری از مدارس را در استان‌های مختلف مشمول طرح بازی و یادگیری کرده و اتاق بازی و یادگیری را در مدارس دیگر نیز راه اندازی کنیم تا دانش آموزان بیشتری از این فرصت یادگیری بهره‌مند شوند.

حکیم‌زاده با تاکید بر اینکه در واقع برنامه اصلی ما تداوم برنامه‌هایی است که بر اساس سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی در سال‌های گذشته به اجرا در آمده است گفت: البته یک طرح جدید نیز داریم و امسال برنامه جامع خشونت‌زدایی در مدراس ابتدایی اجرا می‌شود. هدف از این طرح توانمندسازی کادر مدارس از مدیر و معلمان گرفته تا دانش آموزان و اولیای آنهاست تا با آموزش‌های لازم، محیطی امن‌تر و سرشار از آرامش، شادابی و نشاط فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم دانش آموزان در این فضا امکان یادگیری بیشتری داشته باشند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 27 شهریور 98 ، کد خبر : 98062612694،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
ما دهه شصتی ها که با چک و لقت درس میخوندیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
بیچاره ها ماهایی که با کتک درس خواندنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین