پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
حسن محتشم در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که بدنه وزارتخانه راه و شهرسازی با مدیران ارشد این وزارتخانه همراه نبوده و این امر باعث شده تا برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی از بالا به پایین به درستی اجرایی نشود و روی زمین بماند.
شعار سال: حسن محتشم تاکید کرد که بدنه وزارتخانه راه و شهرسازی با مدیران ارشد این وزارتخانه همراه نبوده و این امر باعث شده تا برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی از بالا به پایین به درستی اجرایی نشود و روی زمین بماند.

یک عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران اعلام کرده است که بدنه وزارت راه وشهرسازی همکاری لازم را با سطح بالای مدیریت این وزارت ندارند.

وی، میزان موفقیت وزیرکنونی وزارت راه و شهرسازی در اجرای سیاست‌های کلی را منوط به پیگیری و اخذ گزارش عملکرد از مدیران میانی خود دانست و اعلام داشت که وزیر راه باید مدیران میانی خود را برای اجرایی نشدن سیاست‌های ابلاغی زیرسوال ببرد در غیر اینصورت همچون وزیر قبلی دولت یازدهم خواهد شد.

محتشم گفت که نیکزاد، وزیر راه وشهرسازی دولت دهم به شدت پیگیر اجرای سیاست‌های مسکن این وزارتخانه بود  و به دلیل  حضور و بازخواست مداوم از مسئولین این وزارتخانه روند امور به خوبی به پیش می‌رفت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه  اطلاع رسانی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:28شهریور1398،کدخبر:2123673،www.90eghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
وزیر اگر ویزر باشه قطعا میتونه هماهنگی و ایجاد کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین